Aaawh!!

ÅÅh!!
Så trött!                                                                                           soundtrack: Ramones, anthology

Nu idag har jag varit på stallet  från halv elva till sex.
Behövde som tur var inte cykla hem för då skulle jag nog ha stupat!
Kära, älskade pappa hämtade mig med bilen<3

Nu är mina kusiner Fabian 3, Oliver 1 och Robert och Marie här så ikväll var det full rulle!
Jag som hade hoppats på lång sovmorgon i morgon...
Lär bli väckt, men det är kul att dom är här för jag har inte sett dom på aslänge!=)

Vet inte om jag skrev det i förra inlägget men det var nog i Italien som Frida, Agnes och Rebecka är nu.
Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag trodde dom var i Grekland^^

Jag tog lite bilder på barnen jag brukar vara barnvakt åt i stallet:

 Detta är lilla Felix. Han hade byxor på huvudet för att det var så varmt i solen, Gulligt!

 Detta är lilla Nicki.


 Det här är Elina,stallets maskot och den äldsta i syskonskaran. På bilden cyklar hon sin cyckel på stallplanen.

 Och så självklart stallhunden Alvar som är med på det mesta=)<3
              
Så det är dom här guldklimparna jag brukar vara med på dagarna=)<3
Imorgon ska jag dock inte sitta barnvakt vad jag vet.
Men jag åker antagligen till stallet ändå så jag kanske träffar dom.

Vet ni?

Jag glömde att äta lördagsgodis idag!
Men det är ingen fara för det tar jag nog igen i morgon=P =)
Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0