Viernes en la ciudad que se llama Gotemburgo

japp.
Idag har jag varit i stan.
Jag har fått ett par fina skor, jag har köpt ett magnum-sudd, glass=) & ett kolageblock. + powerking, godis o tuggummi
Jag såg ett jättefint halsband i silver  ett skyltfönster.
Det är ett fint peace märke. Det önskar jag mig! Det kostade 360... lite dyrt.
Fanns i en affär som jag tror heter nått me "Iras & Lenas smide".

Sen hjälpte jag till att bleka slingor på Linus.

Jag drog upp slingor av Linus hår ur hans plastmössa med en virknål.

Elina blekte också sitt hår med hjälp av mamma. Elina hjälpte även Linus.


 Vi har haft fint väder

 Hunden Bonzo är också med

Detta är Micke och Pappa.

Saknar hästarna.

Nu luktar det gott utav mat.
Jag tänker gå och se om jag kan hjälpa att laga den.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ktrr på dej!

Hm, shoppar ganska ofta ja :P

Jag och Carro åker den 17:e juli tror jag och vi är borta i en vecka framåt ;)

<3

2008-07-11 @ 18:58:51
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Carro

heej , haha a det kanske jag menade^^

jag saknar dej med världens sötaste tjej , puss på dej <3 =)

2008-07-13 @ 01:16:30
URL: http://jippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0