Fredag=D

Hej!
Igår klippte jag halva gräsmattan på morgonen(tidigt)
Sen cyklade jag 1 mil till stallet, satt barnvakt åt Lindas 3 ungar i 3 h på stallet, skötte om Tritla och Stjärna, cyklade 1 mil hem, klippte klart resten utav gräsmattan och åt middag med far, mor, Elina och Rickard.

Idag vaknade jag 7 för att cykla till stallet 8, sköta om och rida hästarna, sitta barnvakt från 11 till 12. Sen skyndade jag mig milen hem på cykel igen, hoppade in i dushen, fixade hår och smink, satte mig på tåget till Mörby, träffade Pappa där, köppte kläder på HM, tittade på skor men hittade inga riktigt bra, åkte tunnelbana in till slussen, Där satte vi oss på restaurangen och väntade på mamma, Elina och Rickard.
Thaiboat är en jättemysig restaurang!
Det är en båt där dom har en strandavdelning.
Där satt far och jag och väntade med sanden mellan tårna, han med en (flera) Singha och jag med några fanta och colas=D NAJS!!!

Nu ska jag till Carro och vara en stund hos henne och träffa hennes kussar.
i mor'n är det barnvaktning igen.=)





<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0