Göteborg!!

TORSDAG.
Hej nu är jag i Göteborg.
Vi har åkt bil i 7 timmar.
På lördag åker vi tlll Halmsta.
Dop för lilla Moa, yngsta kussen.
Idag kom hovis till stallet och Fixade med Trtlas hovar.
Stjärna vart också verkad för första gången  hennes lilla liv<3
Hovslagaren Ann hade sin hundvalp med sig tlll stallet.
Jag vart helt kär!!!
Sötaste hundvalpen jag träffat!
Det e natt och pappa sover i samma rum som datorn jag skrver på så jag ska inte dra upp kameran från väskan och lägga upp bilder på honom (valpen)just nu.
senare kanske.

Men jag kommer inte träffa Trtla och Stjärna igen förrens på Tisdag!!!
Hur ska jag klara mig=P^^?
Stjärna fyller dessutom en månad på Lördag...
<3

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Carro

jaopp , men jag får ju lite respons ifrån min kära mor <3

2008-07-11 @ 15:28:11
URL: http://jippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0