Hello?

Tja.
Så igårnatt sov Kattis och Larsa Nordström hos oss.
De skulle till Irland för att fira bröllopsdag.^^

Ikväll såg  jag, mor, far, syster, Rickard och Danne på "på smällen".
Jag har sett den en gång förut. Det var i höst när jag, syster Elina och pappa var i London.
Bion var från femton år och jag var bara tretton då men vi smög in mig^^=P
Den är så mysig!!
Jag skulle vilja se på sex and the city filmen på bio...
Jag skulle i för sig vilja se nästan alla filmer som finns.^^


Som vanligt så var jag i stallet i dag igen.
Det var toppenväder och skitkul!!!
Jag var där 1-6
Jag cyklade dit och tillbax. 2 mil!=D
Solen sken så mycket att jag tog av mig linnet och cyklade i bikini=)
Jobba på brännan samtidigt som motion.
<3

Tog den här bilden igår på stallet.
De Regnade ute så de ser rätt blöta och bedrövliga ut, Men titta så gulligt!!!
Tritla(stora bruna) har sitt gula fleecetäcke på sig för att torka lite.
Jag la bara Tritlas ländtäcke(ett täcke som täcker hästens rumpa bakom sadeln extra kalla vinterdagar) över Stjärnas rygg(lilla svarta) för att vänja henne lite med att ha täcke på sig och den passade perfekt!=D
Den som är lagom stor för att täcka Tritlas rumpa täckte hela Stjärna!^^
Hon hade inget alls emot att ha täcket på sig en liten stund och torka<3

I morgon åker jag dit och tar hand om mina älsklingar igen=)

Spanien vann förresten em iförrgår!(klockan är över tolv så i förrgårgår blir det)
woho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0