Morgon^^

Hej!
Igårkväll så hamnade jag hos Carro som planerat.
Vi var med hennes kusiner Markus och Johan. Najs!

Ikväll kommer min morbror Robert med frugan Marie, och de två små kussarna Fabian och Oliver<3
De sover här en natt för att sen åka till Luleå(släkten) men de kommer tillbaka nästnästa helg och då kommer äver Faster Lena med maken Tommy, och kussarna Klara och Ivar<3
Den veckan fast efter helgen, på måndagen tror jag kommer Kattan, Micke, Linus+Linus flickvän.
Eh jag får nog göra ett chema för att ni ska fatta, eller skriva det i ordning...=P
Men nästa helg, v.38 åker vi till Halmsta på Kussen Moas dop. Från mammas sida då=P

Aja, nu sitter jag och frukostar och sticker snart till stallet för dagens barnvaktspass=*)



Ha're gött^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0