Lördag...



Hej, hej.
Jag var i stallet i dag=)
min hy känns solkysst. Där hade jag det bra! ^^

Tritla e så tjock!!! Titta bara!!

=D



Nu på kvällen är jag med Carro. hon har gått hem för att äta middag.
När hon har ätit klart så ska vi nog hyra en film:)
Vi har det bra!!!

Fick förresten bra bilder på Thurs och Tritla när dom rullade sig<3

Thurs
 

Tritla                                         Ååh... så skönt!


Jag funderar på vad fölet ska heta.

om det blir ett sto så är väll Iris fint? Linda(ägare till Tritla) Vill ha ett isländskt namn.
 Men det kan ju va dubbelnamn. Det e fint=)
Men Trittil är ett bra namn om det är en hingst. Det betyder liten pojke på isländska.
ochså liknar det Tritla och det är bra=)
Annars funderade jag över namnet Digestiv.
Fast det betyder matsmälltning på eng. så det är nog inte en så bra idé=P


Detta är länken till mitt stalls hemsida.
ridutbildning.se

Besök den gärna.=0)


Hej-svejs!!!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0