Söndag.

Hej!



Igår kväll cyklade jag och Carro in till centrum och hyrde filmen Ciao Bella.
Den var mysig och bra.

Nu har jag precis duschat efter beachvolleybollträningen. Det var ingen tränare där och bara två spelare.-Jag och Ines.
Men vi hade kul och tränade på.=)

Ikväll ska Frodi och Thurs åka iväg på sommarbete i 2 veckor. Skönt för dom.
Frodi är den finaste valacken jag känner!Han är så snäll och mysig.
Jag ska i alla fall vara med ikväll om det behövs hjälp med att lasta hästarna.
Jag ska ta hand om Tritla<3 med så klart.
Jag trodde att hennes föl skulle ha kommit innan förr-förra helgen...
Det tar sin tid.=)
Ibland kan man se att en del av fölet putar ut under Tritlas mage.=)

I morse var luften ute helt underbar!
Det har regnat i natt tror jag för luften var så ren.
Igår slog det mig att det inte är vår längre...
-Det är sommar!

Nej, nu ska jag käka utav godisresterna från igår=)
Sen drar jag till stallet.
Jag orkar inte cykla, får tjuts av Mamma.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0