Take it slow



Heej.
ska jag vara ärlig så gillar jag fart!
Men i vissa samanhang så är det bäst to take it slow.

Nu är jag i stallet varje dag och uppfostrar föl. =)
Jag cyklar dit och tillbaka, fast ibland får jag skjuts av mor och far.
Som idag då jag cyklade dit och bad om skjuss hem pga dåligt väder.
Det är en mil till stallet men det går fort att komma dit=)

Jag saknar att vara med kompisarna så om någon vill hitta på nått så säg bara till!=)
 
Tritla fyllde 19 år tisdagen den 14 juni=D
Jag pyntade stallet med balonger och hon fick tårta=)

Mmm... lusärn, morötter och bananer

I morgon kommer Katarina och Lars-Åke Nordström hem till oss.
De ska sova hos oss en natt och ska sen åka till Irland, tror jag:S
ska bli kul att träffa dom.

Såg Juno för första gången igårkväll. Asgullig film!<3
Direkt när den tog slut slog jag på den igen^^

Kom att tänka på att Frida är i Grekland(tror Grekland) nu med Rebecka och Agnes!!!
Dom har det säkert skitkul!
Liten hälsning till dom.

En viktig sak att veta är att du i alla situationer ska försöka var dig själv!
Vill du lära känna någon så är det lika bra att visa vem du är på än gång så att ni snabbt kan avgöra om ni trivs tillsammans eller ej.



VÅGA VARA DIG SJÄLV!!!


Heja Spanien nu i EM-finalen!!!
Ser på matchen nu samtidigt som jag skriver.
Men nu ska jag ägna mig åt fotboll=)
KLART SLUT!

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG SAKNAR DIG SÖTNOS <3

2008-07-04 @ 11:03:07
URL: http://jippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0